آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

پایان فصل تابستان

1398/6/27 20:29
نویسنده : مامی
662 بازدید
اشتراک گذاری

Sweety boy

عشق خوشگلم، سلام نفسم

کلی عکس داری که باید واست بذارم، بریم که دیر میشه😘

Always laugh hanny🤗

شکار من از شما وقتی داشتی می پریدی و با اخم من این ریختی کردی خودت رو🤗

اینجا رو خیلی دوست داری😍

عشق شما، بازی در ساحل و کیف کردن

هر شب به من میگی: ?could you take me to the beach again

عاشق این عکساتم نفس😍

فدا زبون کوچولوت بشم من😍

😍😍😍

My handsome boy😘

علاقه ی شما به Watering😍

Perspolis

شیطون من ببین از پله های کجا داری بالا و پایین میری🤗

شام غریبان، روبروی حرم امام رضا🙏

شما در کارالند🤩

خیلی دوست داشتی خلبان شده بودی و همچنین آتش نشانی هم شغل مورد علاقه ی شماست😉

دو تا عکسی که خودت گفتی بگیرم عشقم🤩

پسندها (4)

نظرات (5)

mohammad
27 شهریور 98 23:04
سلام
خداحفظشون کنه
مامی
پاسخ
ممنون🌹
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
28 شهریور 98 11:30
لطفا دنبالم کنید
مامی
پاسخ
عزیزم آدرس رو باز نمیکنه شاید اشتباه گذاشتین😉
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
30 شهریور 98 21:24
توی اینترنت بنویسید صندوقی از خاطرات وبم میاد
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:34
😍 چه اقا پسرییییی
مامی
پاسخ
🤩😍😘
عمه زهرا
5 آبان 98 9:55
سلام عزیز عمه ...وای که چندوقت بود عکسای آتریسا و آرسام ندیده بودم دلم تنگ شده بود واسه همتون..راستی تولد علی هم مبارک ..ببخشید که دیر گفتم دیشب یهو یادم اومد چهارم آبان هست و تولد علی
مامی
پاسخ
سلام عزیز دلم، ما هم خیلی دلمون تنگه واست خیلی وقته ندیدمت😘مرسی عزیزم❤️