آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسامی در پاییز 98

1398/11/19 11:47
نویسنده : مامی
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامی

سلام نفسم که هر روز، هر لحظه از روز قبل، لحظه ی قبل عاشق ترت میشم( شعر گفتم ها)

خیلی وقت نمیشه بیام سایتت رو به روز کنم نفس😊

مهم اینه که الان اومدم جیگر مامی😘

تو این چند ماه خیلی خیلی فهمیده تر و شیرین زبووووووون شدی؛ همچین که بعضی وقتها میخوام هامت کنم عشقم😋

خیلی مهربووووونی و نازک دل؛ بعضی وقتها از مهربوونی زیادت اشک منو سرازیر میکنی نفسم😍

بریم عکسها👌

هدیه دایی امیرحسین به شما🤩

آبان ماه یه سر رفتیم تهران، مامان جون هم اومد؛ خونه دایی، خیلی خوش گذشت😍

همش میگم اینو ببین؛ cowboy😉

پانی رو دیدی خیلی خوشحال شدی و گفتی میخوای سوار شی بدون کوچکترین ترسی سوار شدی و کلی کیف کردی عشق من😘

روز آخری که تهران بودیم با آتریسایی و مانی جون🤗پارک آب و آتش

شب داشتیم می اومدیم خونه یهویی شما عشق مامی، با اصرار از بابایی خواستی با این ساعت عکس بگیری🤣

الهی مامی فدای چشمهای پاک و معصومت بشه😍

Always laugh sweety😍

بعد از ده روز مریضی سخت شما نفسی😘

تولد منه عزیز دلم، فقظ شیطونی میکردی؛ به زور دو سه تا عکس گرفتی😍

فدا زبونت بشم من😘

تو ماشین اینجوری به من نگاه میکردی منم فوری ثبتش کردم😎

عکسی که خودت سلفی از خودت گرفتی🤭

این یکی عشق اولم آتریسا جیگری ازت گرفته😘

پسندها (4)

نظرات (0)