آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 2 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام دو ماه و نمیه

1395/5/13 17:41
نویسنده : مامی
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرسام جون

عزیزم، این روزها خیلی شیطون شدی

همه چی رو می بری سمت دهنت؛ هرچی رو به دست میگیری می بری سمت دهنت عزیزمچشمک

یاد گرفتی میای به پهلو، خیلی شیطون شدی بلابوس

وااااای؛ اینو نگفتم, از پریروز وقتی میذارمت رو زمین، با پاشنه پاهاتو میذاری رو زمین؛ باسن کوچولوت و میدی بالا حرکت میکنی به سمت بالا سرت،یک متری میری عزیزمبغل

خوش اخلاق من؛ صبح یا هروقت از خواب پا میشی همین که چشمای خوشگلت به من می افته؛ یه خنده ی ناز به من تحویل میدی گلم؛ که خستگیم یادم میره عشقممحبت

خب بریم سراغ عکس های شما

گلم اون شب خوابت برد؛ لباست و عوض  نکردم

الان صبح ساعت 5و نیمه؛ پوشکت رو عوض کردم؛ تاریک بود هنوز، داشتی لوس میکردی خودتو

منم دلم نیمد عکس نگیرم؛ خیلی واضح نشدهبوس

خوابیدی خوشگلمخواب

من و آبجی آتریسا جونمزیبا

بغل مامانبغل

جغجغه ی دوست داشتنی منچشمک

شیطونک داری غلت میزنی بری به پهلوبوس

فدای خنده ت بشمبوس

عکس های امروز شمابغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)