آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 2 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام عزیزم؛؛؛ سه ماه و نیمه شدی

1395/6/10 11:45
نویسنده : مامی
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

سلام پسر قشنگم

سه ماه و نیمه شدی خوشگل منبوس

الهی مامان فدات بشه، عزیز دلم آخر هفته ی پیش میخواستم بذارمت تو کریر که سر خوردی از تو دستم و افتادی رو پله گلم؛ پیشونی خوشگلت اووووف شد؛ کلی گریه کردی غمگینآتریسایی هم کلی ترسیده بود و همش گریه میکرد و میگفت: داداشی هیچی نشده... خوب میشی عمرم

خدا ی مهربون شما فرشته ها رو خیلی دوست داره؛ همیشه مراقبتون هست، خدا رو هزار مرتبه شکر بخیر گذشتبوس

فوری شما رو بردیم بیمارستان و تا 6 ساعت تحت نظر بودی که یه وقت بالا آوردی یا خدای کرده حالت بد شد؛ دکتر بالا سرت باشهبغل

دایی امیرحسینم تماس گرفتم و گفتش که ایشالله که چیزی نیست و فقط تحت نظر باشی؛ خوبه

عزیز دلم تا دو شب اصلا خوابم نبرد؛حواسم بهت بود، همش خودم و سرزنش میکردم که چرا از دست من افتادی نفسمبغل

خدا رو هزار مرتبه شکر ؛ آرزوی سلامتی دارم واسه هر دو تاتون عشق های کوچولوی منمحبت

عزیز دلم دو سه روزی هست که وقتی میخوام بخوابونمت من لالایی میخونم؛ شما هم شروع میکنی و آواز میخونیبغل

حسابی هم شیطون شدی؛ با آبجی خوشگلت کلی بازی میکنی و واسش ریسه میری عشقمبوس

خب بریم سراغ عکس های خوشگلت نانازمبوس

آتریسایی رفته کلاس نقاشی؛ شما هم خوابیدیخواب

آبجی خوشگلت اومد؛ اینجوریخندونک

عشق قشنگم، عزیزدلم شب قبل افتادی و تا ساعت 1 بیمارستان بودیمغمگین

آبجی خیلی دوستت داره عزیزمبوس

مامان فدای انگشت های کوچولوی خوشگلت بشه بوس

تعجب شیرین دو تا شیرین عسلمبوس

دوستتون دارم

فداتون بشمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)