آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام پنج ماهه ی ... شیرین

1395/7/26 17:00
نویسنده : مامی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

سلام عزیزم

امروز

.: آرسام جووووووونم؛؛؛ تا این لحظه ، 5 ماه سن دارد :.

 5 ماهگیت مبارکت باشه عزیزمبوس

دوستت دارمبوس

هر سه تایی دوستت داریم عزیزممحبت

گل خوشگل من؛ امروز با آبجی آتریسا رفتیم پارک، آخه تو خونه حوصله ش سر میرهچشمک

شما هم تو ماشین خوابت برد و تا آخر هم تو کالسکه خواب بودیبغل

البته من تکونت میدم؛ آخه اگه کالسکه ت تکون تکون نخوره،زودی بیدار میشی عشقمچشمک

عسل خونه ی ما از دیشب یاد گرفتی و میگی د... د... عزیزم خیلی قشنگ میگی

دوست دارم هامت کنم، وقتی اینجوری میگی د... د...

حرفهای دیگه هم میزنی ولی به زبون خودت، عشقمبوس

امروز صبح، قبل از رفتن به پارکزیبا

نفس

برگشتیم خونه؛ یهو دیدم کلاه خوشگلت یه وری شده

حیفم اومد عکس نگیرمبوس

آبجی هم کلاهش رو مثل شما گذاشتهچشمک

فدای عشق های کوچولوم بشمبوس

عزیز دلم

قبل از خواب ظهر شماست، نانازمبوس

بوس بوسم

یه کوچولو می تونی بشینی؛ البته فوری به یه طرف می افتی

ولی خب خودت خیلی دوست داری بشینی یا بایستیچشمک

فدات بشم؛ دو تا عکس هم از دیروزهچشمک

فدا تعجب کردنتون بشم، الهــــــی

بـــــــــــــــــــــــوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)