آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام جونم، 8 ماه و 8 روزه شده

1395/11/4 16:40
نویسنده : مامی
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

پسر قشنگم

سلام عزیز دلم

امروز

.: آرسام جووووووونم؛؛؛ تا این لحظه ، 8 ماه و 8 روز سن دارد :.

 الهی مامان فدات شه، از روز جمعه یاد گرفتی، میگی: مامان

اولین بار بابایی متوجه شد...

ولی دفعه بعد من مشغول کاری بودم و حواسم به شما نبود؛ یهویی بلند گفتی: ما... ما...ن

واااااای که چقدر واست ذوق کردم، پسر شیرین زبووووووووووونمبوس

عشق من یاد گرفتی خودت و لووووس میکنی، چشات و به هم فشار میدی و قیافه ت و یه مدل باحالی میکنی، دوست دارم اون موقع هام هامت کنمبغل

سرسری میکنی، خیلی باحالجشن

اون روزی بابایی داشت با شما بازی میکرد؛ یه عروسک داد دستت و بعد گفت: بده بابا و دستشو آورد جلوزیبا شما هم فوری گذاشتی تو دستای باباییبغل

و اون موقع بود که ما فهمیدیم پسر کوچولوی باهوش خونه ی ما کلی بازی بلد شدهچشمک

از کتاب کودک باهوش چند تا بازی با شما انجام دادمزیبا

اولی؛ مامان سرشو آروم بزنه به سر شما و بگه بووووم... بوووووم

دیروز بعدازظهر واسه اولین بار این بازی رو با شما انجام دادم؛ البته با آتریسا جونمم بازی کردمبغل

خیلی خوشت اومد، دو بار که انجام دادم، دفعه سوم آرسام باهوش مامان، سرشو آورد و آروم زد به سر منزیباکلی واسه پسر زرنگم ذوق کردممحبت

خب داداشی آتریسا جونی دیگه؛ عشق های باهوش منبوس

دومین بازی هم، کو کو مامانی

میرم پشت در و میگم: کو کو مامانی

بعد میام تو و شما کلی میخندیخنده

یه بازی نسبتا خطرناکتعجب هم خودت یاد گرفتی شیرینم؛ خودت و به عقب میندازی، همش باید مراقب باشیم که پشت سرت بالش باشه؛ حتماچشمک

روز جمعه ست، با آتریسا جون رفتین طبقه پایین

ماشین بازی کنینعینک

فدا نگاهت بشه مامانیبوس

شیطونک، عاشق توپک های کلاه آتریسا جونیزیبا

کوچولوی من؛ همیشه بخندخنده

عاشقتممحبت

قربووونت بشم؛ اونجوری به چی نگاه میکنیچشمک

بوسبوسبوس

قربوووون دندون های خوشگلت بشه مامانیبوس

همین الان بیدار شدی، عشقم، آبجی خوشگله هم بیدار شد

موهاتون یه کم عرق داشتچشمک

 با سشوار موهای شما رو خشک کردم، آتریسا جون هم داره موهاشو خشک میکنهچشمک

شما هم که عاشق سشوار، به آتریسایی اینجوری نگاه میکنیبغل

دوستون دارم

بوسبوسبوسبوس

مامان باید عصرونه ی آتریسا جون و شما رو آماده کنهزیبا

بابایبای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)