آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

جشن دندونی آرسام

1395/12/16 19:39
نویسنده : مامی
4,026 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم

عشقم

جمعه جشن دندونی شما بود، خیلی خوش گذشتبوسهوا هم خیلی خوب بود؛ اصلا سرد نبودزیبا

تا اون روز 7 تا مروارید خوشگل داشتی عزیز دلممحبت

جشن خیلی خوبی برگزار شد، فکر میکنم به همه خوش گذشتجشن

عزیز دلم یاد گرفتی میگی: ما...ما...ن...؛ با... با...؛ نه... نه... و کلی حرف خوشگل به زبون خودتبغل

اون روزی آتریسایی گفت جیزه دست نزن؛ شما هم گفتی جیزه...

یا اون روز یهو گفتی نونزیبا

عشق تنبل من؛ جدیدا نشستنی خودت و عقب جلو میکنی و می چرخونی؛ یه وقت چهار دست و پا نریخندونک

خب نانازم بریم سراغ عکس های جشن دندونی شمابغل

اول از همه بریم سراغ تم خوشگل دندونی شما

دندون خوشگل تم دندونیت رو بابایی انتخاب کرد

خیلی شیک و قشنگ شدبغل

خانم صادق زاده ی عزیز کارهای مربوط به تم شما رو انجام دادن

دستشون درد نکنهبوس

کارت دعوت خوشگل شمامحبت

خب عشق مامان، ریسه ها رو چسبوندیم و با کلی بادکنک تزیین کردیمزیبا

رد پای خوشگل شما

فلش ناناز جشن آرسام جونم

میز خوشگل شما همراه با گیفت ها ( عینک و عکس خوشگل آرسام جونمو سبیل )

از یه نمای دیگه

حالا بریم سراغ خوردنی ها

و کیک خوشگل دندونی آرسام م

عزیز دلم آش دندونی شما خیلی خوشمزه شده بود؛ عاااااالی بودخوشمزه

و اما،،،چند تا عکس از پرنس آرسام عزیزمبوس

عشق مامان؛ قبل از اومدن مهمونای عزیز 

بابایی این عکس ها رو از شما گرفتبوس

واسه آبجی آتریسایی هم کلاه و تاج سفارش دادیم

وااای که چقدر اون روز شیطونی کردچشمک

آتریسایی و نرگس جونبغل

دوستت دارم آتیش مامانیبوس

عزیز دلم دیگه خسته شده بودی؛ تاج و گذاشتم رو سرت تا چند تا عکس بگیری

بغل نازنین جونی عشقم؛ دوست خوب و مهربون آتریساییبغل

عزیزدلم کلی هدیه ی نقدی واسه جشن دندونیت از مهمونای عزیز گرفتیبغل

عشق من این هم هدیه های غیر نقدی شما

دست همه ی عزیزانم درد نکنهزیبا

عکس پروفایلم م الان این عکسه عشقمبوس

مبارکت باشه بوس منبوس

دوستت دارم

یه عالمــــــــــــــــــــــهبغل

واسه اسلایدر سایت خوشگلت هم این عکس رو گذاشتم نانابوس

پسندها (1)

نظرات (3)

نازدونه
18 اسفند 95 11:59
به به چه جشن قشنگی.شیک و خوشگل.چه دسرهای باحالی.مامانی هنرمندی ها حسابی ماشاالله.خداروشکر خوش گذشته.بووووووووووووووووووس برا ارسام خوشتیپه و اتریسا خوشگله
مامی
پاسخ
مرسی عزیزم
کیمیا
14 فروردین 96 11:48
آخه سعیده جون حیف نبود منو محروم کرده بودی از عکسهای به این خوشگلی
مامی
پاسخ
لظف داری گلم، ببخشید کوتاهی از من بود
کیمیا
14 فروردین 96 11:49
مبارررکه دندونای خوشگلت فسقلی جونم
مامی
پاسخ
مررررسی عزیزم