آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

21 ماهه شدی عشق مامانی

1396/11/27 18:28
نویسنده : مامی
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

سلام نفسم

امروز

21 ماهه شدی عشقمجشن

الهی مامان فدات شه، هفته ی پیش مثل امروز یه اتفاق بد واست افتادغمگین

ساعت نزدیک 7 بود می خواستم شما، عشق های خوشگلم رو ببرم حمام تمیز بشین، ماه بشینچشمک

واسه چند لحظه کنارتون نبودم، یهویی صدای جیغ بلندی از شما شنیدم و آتریسایی هم داد میزد که مامانی من افتادم رو آرسامیغمگین

عزیز دلم چقدر درد کشیدی، نمی تونستی پاشی بایستی تا یک ساعت بعد یه کم آروم شدی ایستادی ولی خیلی بد پاهات و میذاشتیخطا فوری با دایی تماس گرفتم و گفتش که فعلا بهتره کمتر راه برهسکوت

فیلم های راه رفتنت رو دایی دید؛ خدا رو شکر الان بهتری ولی هنوز خوب خوب نشدیدلخور دایی گفته که بین 2 تا 4 هفته طول میکشه تا کامل خوب بشی عشق کوچولوی منمحبت

آرزوی سلامتی دارم واسه هر دو تون عزیزای دلمبغل

عشق شیرین مامانی تو این ماه کلی حرف جدید یاد گرفتی:

یاد گرفتی میگی: Hat ، Socks ، Shoe ، Ball ، Bee

و جالب اینجاست که فارسی شون رو متوجه میشی ولی خودت نمیگیبغل

داری اعضای بدن رو هم یاد میگیری از همه شیرین تر میگی nose با انگشتای خوشگلت هم بینی خودت و نشون میدیزیبا

یه شعر بانمک هم یاد گرفتی؛

میگی: 1 2 3

من میگم: کی از همه بهتر خوب میخنده

شما خیلی شیرین و ناز دستت رو میاری بالا و میگی:

من ... من ... من

الهــی مامان فدات شهبوس

خب بریم عکس های این ماه شما رو ببینینزیبا

آتیش من پای خوشگلت و میخوای کجا بذاریسوال

هر بار از این سرسره تونلی سر می خوری بعدش خودت و به خواب میزدیخواب

نیم ساعت بعد، پارک ملت با امیرحسین جون و یاسمین جونبغل

فدا پرنسس خوشگلم بشم، هوا داداشی رو دارهبوس

قربوووونشمحبت

با آبجی دارین بازی میکنینبغل

فدا نگاهت بشه مامانیبوس

اولین حوله تن پوش آرسام جونمبوس

Happy Vlentine

دو سال پیش وقتی شما هنوز تو شکم من بودی، مثل امروز اسم شما رو انتخاب کردیمجشن

خاطره های خوبی از این روز زیبا دارم؛ واسه همینم خیلی دوستش دارممحبت

دیشب یه جشن کوچولو داشتیمبغل

البته عروسک خوشگله کادوی منهچشمکزیبازیبا

از همون اول که کیک رو دیدی فوری گفتی: هارت ... هارت

تا اینکه یکی رو برداشتیچشمک

عشق های من دوستون دارم

یه عالمـــــــــهمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

ساعت نیک
29 بهمن 96 11:25
از حالا می تونه وقت شناس باشه. تولدش مبارک. کم کم به فکر وقت شناس شدنش باشید. ما به شما کمک می کنیم. ساعت نیک در خدمت شما عزیزان