آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام ... خندوانه ای........

1395/5/23 17:43
نویسنده : مامی
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرسام جون

خوبی مامانی

آرزوی سلامتی دارم واست عزیزدلمبوس

پریروز رفته بودیم بجنورد؛ این لباس هندوانه ای رو که به قول آتریسایی خندوانه ای میشی رو واست خریدیمچشمک

آتریسایی هم فوری رفت و لباس هندوانه ای خودش رو آورد و همش به تو نشون میداد و میگفت: ببین منم کوچولو بودم داشتمبغل

من و بابایی هم کلی به شما دو تا میخندیدیمچشمک

بریم سراغ عکس هات عزیزمبوس

فدات بشم، الان این مدلی خوابیدی که من اجازه دارم بیام نتزیبا

آبجی هم رو تختش خوابیدهبغل

بغل بابایی عشقمبوس

 

 

فدا خنده ت بشه مامانبوس

دیروز صبح وقتی از خواب بیدار شدین

دوتایی با هم شیطونی میکردینچشمک

آبجی خوشگله ی شما صدات و شنید بیدار شد و اومد پیشتبغل

آتریسایی هم مثل شما اومده به شکم؛ داره میخندهخندونک

این هم عکس خوشگل دوتا وروجکم با همزیبا

خب عزیز دلم بیدار شدیمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)