آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام م واسه اولین بار چرخیدی؛ عشق من

1395/7/5 11:50
نویسنده : مامی
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بوس من

سلام عزیزم

آرسام م دیروز صبح گذاشته بودمت داخل تشک بازیت تا غذا رو آماده کنم

یه لحظه نگاه کردم ببینم چیکار میکنی؛ دیدم داری غلت میزنی تا بچرخی و بیای رو دستای خوشگلتبوس

موفق شدی و واسه اولین بار اومدی رو دستای نانازت، عزیزمبغل

بعد ازظهر هم دوباره تکرار کردی گلمچشمک فدات بشم عزیزممحبت

عشق خوشگلم بریم سراغ عکسای خوشگلتبوس

دور اونجوری نگاه کردنت، بگردمبوس

شیطون من، جدیدا همش میگی بشینم

ببین...

رو پاهای منی، میگی بذار بشینمخندونک

فدا خنده ت بشه مامانیبوس

همین الان از حمام اومدی بیرون نانازمزیبا

خواب شیرین بعد از حمام ت نفسمخواب

عزیز دلم؛ خوشتیپ من

رفتی دیدن بابا جون و مامان جونت اینا

از سفر تفلیس برگشته بودنبوس

کادوی قشنگ شماچشمک

مرررررسیبغلبوسبوس

دور لبهات بگردم

یهویی لب دادی، نمی دونم چرا؟؟؟

فکر کنم خوابت می اومد؛ آخه فوری خوابیدیخواب

.: آرسام جووووووونم؛؛؛ تا این لحظه ، 4 ماه و 9 روز سن دارد :.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)