آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

آرسام جونم، کچل شدی........

1395/7/8 9:50
نویسنده : مامی
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرسام م

سلام کچلم

خوبی مامانی، عشق کوچولوی من چند وقتی هست که می خواستیم موهای خوشگلت رو کوتاه کنیم تا مرتب بشه؛ آخه بعضی جاهاش ریخته بود و کوتاه تر از جاهای دیگه بودن؛ دوشنبه شما رو بردم آتلیه تا عکس های دوره ای 4 ماهگی شما رو خاله بگیره، دیروز از بابایی پرسیدم؛ چیکار کنیم ؟؟؟ موهای آرسام جونم و کی کچل کنیمزیبابابایی گفتش که یه روز ی از همین روزها باید این کار رو انجام بدیم.

منم کلی فکر کردم و وقتی بابایی رفت مغازه؛ شما هم بیدار شدی، دست به کار شدم؛ یه ساعتی مشغول بودم، البته با کمک آبجی خوشگله ی شما؛ اگه آتریسا جون حواس شما رو پرت نمی کرد نمی تونستمچشمک

زنگ زدم به بابا و گفتم برو تو تلگرام و عکسی که می فرستم و ببینخندونک

وااااای بابایی کلی تعجب کرد، همش میگفت خدا رحم کرده اتفاقی نیفتاده؛ آخه کچل کچلت کردم نفس خوشگلمبوس

اول عکس های دیروزت رو میذارم وقتی از خواب بیدار شدی

تازه چشمای خوشگلت رو باز کردی عشقمبوس

ببین این ریختی بودی نانازممحبت

فدای خنده ی یه طرفه ت بشه مامانیچشمکبوسبوس

بعد هم با آبجی خوشگله ت کلی شیطونی کردینبغل

عشقم، نفسم، بوسم

بعدش اینجوری شدیعینک

اینجا هم می خوای بخوابی دیگه نانازم، لباست کثیف شد عوض کردمچشمک

عشقم، همین دو ساعت پیشه که از خواب پا شدی

الان هم رو پاهام خوابت برده، عزیز دلمبوس

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)