آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

اولین دندون خوشگل آرسام جون ما

1395/8/20 17:16
نویسنده : مامی
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

آرسام جونم

عزیزدلم؛ عشق قشنگم ، اولین دندون خوشگلت مبارکه نفسبوس

امروز

.: آرسام جووووووونم؛؛؛ تا این لحظه ، 5 ماه و 24 روز سن دارد :.

 شما صاحب یه دندون کوچولو موچولو شدیجشنجشنجشن

عزیزم چند روزی بود خیلی خیلی اذیت میشدی، پریشب خیلی خیلی درگیر دندونات بودی ؛ تقریبا 20 روزی بود همش درگیر بودی ولی پریروز خیلی گریه میکردیغمگین

من هم خیلی ناراحت بودم؛ کم کم داشتم نگران ت میشدممتفکر

امروز وقتی می خوای با لیوان آب بخوری؛ صدای دندون خوشگلت می یاد که می خوره به لیوان، عزیز دلم همش با خودم میگم، مامان فدات شه چقدر درد کشیدیبغلاز خدای مهربون میخوام که بقیه دندونای خوشگلت راحت تر در بیاد عشقمفرشته

شیر خوب نمی خوری؛ فقط گاز میگیری و دوست داری یه چیزی رو بکشی رو لثه هات نفسیزیبا

دندون سمت راست، پایین نیش کرده نانا؛ سمت چپی هم داره اذیت میکنه؛ اون هم باید زودی دربیادبغل

واسه آبجی آتریسا که به فاصله یه هفته دراومدچشمک

آرزوی سلامتی دارم واست گل قشنگمبوسامروز به همه خبر دادم که دندون آرسامی در اومدخندونک

عشق قشنگم، همین الان شما

تازه از خواب بیدار شدی ناناسیبوس

الهی فدات شم، داری میگی بغلم کنین، بشینمبغل

میخورم اون لبهای خوشگلت وبوسبوسبوس

عشق قشنگم؛ می تونی بشینیجشن

خیلی بهتر از قبل می تونی بشینی ولی هنوز کامل نمی تونی خودت رو نگه داریمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)