آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

دوازده ماهگی آرسام جوووونم

1396/2/26 16:29
نویسنده : مامی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

آرسام م

بوس بوسم، کلی حرف های خوشگل یاد گرفتی میگی: از همه خوشگلتر و شیرین تر اینکه یاد گرفتی، میگی: آتریسا

خیلی ناناز میگی عشقمبوس

یاد گرفتی دست میزنی و میگی: دست دستبغل

همین که آهنگ شاد میشنوی یا دست میزنی یا نی نای میکنیبوس

گل قشنگم بای بای کردن هم بلدیبای بایبا دست راستت بابای میکنی؛ هروقت کسی بگه بابای، از تلویزیون هم که پخش بشه بابای میکنی عشقمبای بای

 

امروز کنترل تلویزیون و دیدی بعد به من نگاه کردی و گفتی جیزه؛ منم خنده م گرفت و گفتم آره عشقم کنترله ولی چیه؟

شما گفتی: جیییزهچشمک

بعضی وقتها که خیلی گشنه ت باشه، معمولا واسه شام بعد از خواب سرشبت، موقع خوردن غذا میگی: آوووم؛ دوست دارم اون موقع گازت بگیرمبغل

عشق قشنگم 20ام همین ماه آرین کوچولو پسر عمه فرانک بدنیا اومد، مثل شما و آتریسا جون و داداشی گلش آرتین جون اردیبهشتی شدبوس

خب بریم سراغ عکس های این ماه شمازیبا

یه روز جمعه؛ باغ باباجونچشمک

فدا خنده ت بشه مامانی؛ لوووس منبغل

با آتریسا جون رفتین پایین اطاق بازی، دارین بازی می کنینزیبا

عاشق این عکستمبوس

قربووون اخمت بشم

با اون قیافه ی جدیتخندونک

دورت بگردمبغل

واسه تولدت میخوام خودم کیک درست کنم

این یکی تمرینی بودخندونک

صبح، تازه از خواب پا شدیبغل

همیشه بخندی نفسمبوس

واکسن 1 سالگی شما رو باید دوشنبه هفته بعد بزنیمزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کیمیا
7 خرداد 96 10:15
ای جووونم به این عکسا