آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

15 ماهه شدی نفسم

1396/5/26 17:02
نویسنده : مامی
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرسام جونم

سلام بوووسم

امروز

.: آرسام جوووونم؛ تا این لحظه ، 1 سال و 3 ماه سن دارد :.

قربووونت بشم؛ خیلی شیرین و خوردنی شدی عشقمخوشمزه

بعضی وقتها دوست دارم بچلونمتزیباخندونک

کلی حرف جدید یاد گرفتیبغل

از همه بیشتر، عاشق توپ و گل زدن شدی، همین که توپ میبینی پا میشی و محکم میزنی به توپ و بلند میگی: گل... گل

دیروز صبح ساعت 6 از خواب بیدار شدم دیدم نیستش گل پسرم، یهویی دلم ریخت که نکنه از تخت افتاده باشی، بعد از چند ثانیه متوجه شدم یه صدایی میاد که میگه :گل... گل...

اومدم تو حال و دیدم بله؛ شما اومدی و داری بازی میکنی، حالا از چه ساعتی بیدار شده بودی، خودت میدونیزیبا

جدید ترین کلمه ای که میگی، چی... چیه؟؟؟

و میری کنار در و میزنی به در و میگی: کی... کی؟؟؟

وقتی یه چیزی از دستت می افته، میگی: افتااااد...

نیست... نیستزیبا

اولی دو کلمه ای هم که گفتی: آب نیست... میای کنار یخچال و میگی: آب نیست... آب ریز

یعنی خیلی تشنه ای و هر چه سریعتر باید به شما آب برسهچشمک

دو سه روزی هست میگی: کو... کو...

مثل طوطی های ناز بعضی وقتها حرف های بزرگترها رو تکرار میکنی؛ اون روزی سر کلاس زبان آتریسا جون؛ مامانی یکی از بچه ها پسرشو صدا زد و گفت: آرین... شما هم فوری گفتی: آرینخندونک

یا دیشب بابایی گفت خطرناکه؛ شما هم فوری تکرار کردیبغل

خب اینم چند تا از عکس های امروز شما

امروز مراقبت قد و وزن داشتی، اصلا همکاری نکردی ناناسیبوس

یه تیکه نون دستت گرفتی و مثلا داری صبحونه میخوری عشقمبوس

فدا لبهای خوشگلت بشم، اونجوریش کردیبغل

شیطونی میکنی؛ اینجوری تار میشه عکس هات نفسمچشمک

قربونت بشم عزیز دلم، وقتی می افتی یا سرت میخوره جایی، منو صدا میزنی تا بیام نازت کنم و اون چیزی که خوردی بهش رو بد کنم؛ بعد خودت پا میشی و دیگه هم گریه نمیکنیبغل

بوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)