آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

سومین تولد آرسام جووووووونم

1398/2/28 16:16
نویسنده : مامی
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

پنج شنبه ای که گذشت یه جشن کوچولو اما لاکچری داشتیم؛ واسه تولد سه سالگی شما عشقم😍

خیلی خیلی خوشحال بودی و دوست داشتی جشن تولدت رو🤩

از چند روز قبل به من میگفتی: میشه یه کیک بزرگ و ژله و کاپ کیک و کوکی واسه تولدم آماده کنی و دخترها بیان برقصن و پسرها هم بیان با توپ و بادکنک بازی کنن🤩

وقتی میگفتی دوست داشتم هامت کنم؛ البته همه رو به زبان شیرین خودت میگفتی عشقم😉

منم همه رو واست آماده کردم و وقتی بهت گفتم فقط خودمونیم و کسی دیگه نیست قبول کردی و گفتی: all right

اول از همه کیک زیبای تولدت با تم مک کویین که پست قبلی هم گذاشتم

و بعد از اون یه کوچولو کامل تر شد😍

عکس های شما و آتریسا جووون😍

فدای خنده تون بشم من😘

عکس های تک نفره شما، نفس مامی😍

و آخرین عکسی که اجازه دادی از شما بگیرم🤩

از هدیه هات اینقدر خوشت اومد و هیجان زده شدی اجازه ندادی عکس بگیرم😀

پسندها (9)

نظرات (5)

مامانمامان
28 اردیبهشت 98 17:42
تولدت مبارک عزیزم😍
مامی
پاسخ
ممنون عزیزم😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 اردیبهشت 98 23:51
تولدت مبارک جیگرطلا
مامی
پاسخ
مرسی مبینا جون😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 اردیبهشت 98 5:35
ای جانم تولدش مباااارک ❤️
مامی
پاسخ
مرررررررررررررررسی عزیزم😍
مامان صدرامامان صدرا
29 اردیبهشت 98 11:53
تولدت مبارک گل پسر ❤❤❤💙💙💙
مامی
پاسخ
ممنون مامانی جون😍

27 شهریور 98 19:48
ممنون میشم دنبالم کنید😊😙
مامی
پاسخ
👍