آرسام جوووونم؛آرسام جوووونم؛، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

پسر اردیبهشتی ما

امروز شما، عشقم

1396/1/26 18:12
نویسنده : مامی
435 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من یاد گرفتی میگی: آجیزیبا

مامان فدا آجی گفتنت بشه، هر وقت آتریسا جون و میبینی فوری میگی: آجِییییییییییی

نفسی هر وقت من یا بابایی بگه جییییزه، شما هم فوری میگی: جییییزززززهزیبا

آتیش مامان چند روز هست که یاد گرفتی سوار ماشین که میشی میگی منو بذار پایین، با انگشت های خوشگل کوچولوت، چرخونک تنظیم صدا رو می چرخونی و صدا رو کم یا خیلی زیاد میکنی و کلی ذوق میکنیزیبا

امروز با آبجی رفتیم پارک، کلی بازی کردینبغل

امروز شما

قربووون عشق های قشنگم بشمبوس

فداتون بشم مــــــــــــــنبوس

عکس های خوشگل شما دو تا عشق خوشگلم رو فرستادم واسه شبکه پویا تا روز تولدتون از برنامه ی تو هدیه ی خدایی پخش بشهجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازدونه
29 فروردین 96 18:19
الهيیییییییییی خوشگلای خاله اومدن. خیلی دوستون دارم خیلی بهتون وابسته شدم.وقتی هم فهمیدم همشهری هستیم دیگه بدتر دل بستم بهتون.وقتی کم پیدا میشید نگرانتون میشم. خداروشکر که بهتون خوش گذشته. انشاءالله همیشه شاد و خرم باشید. از طرف من هر دو تا جوجوتون رو ببوسید
مامی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم حتما عزیزم
کیمیا
10 اردیبهشت 96 12:32